Układy hybrydowe w centrum zainteresowania: Termet podsumowuje Targi Grupy SBS
Targi organizowane przez Grupę SBS są już za nami. Podczas tegorocznej edycji wydarzenie cieszyło się zainteresowaniem wielu producentów oraz instalatorów. Wśród wystawców nie mogło zabraknąć polskiego producenta urządzeń grzewczych – firmy Termet S.A.
Targi Grupy SBS to platforma służąca wymianie informacji i doświadczeń pomiędzy instalatorami, pracownikami hurtowni, projektantami i przedstawicielami szkół oraz uczelni technicznych. Wydarzenie co roku gromadzi najważniejszych producentów z branży grzewczej, co pozwala instalatorom na szybkie zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami. Podczas minionej edycji frekwencja była wysoka, a wielu odwiedzających zatrzymało się przy stoisku polskiej firmy Termet.
EXPERT LINE: premiera nowej serii produktów
Szczególną uwagę zwiedzających zwróciły rozwiązania przeznaczone do współpracy z pompami ciepła typu monoblok – T-BOX i T-BLOCK. Pozwalają one na uniknięcie ewentualnych błędów przy doborze pojedynczych elementów, zapewniają szybki montaż pompy i jej odpowiednie działanie. Kolejną propozycją, która spotkał się z zainteresowaniem były opcje pakietów – między innymi złożonych z produktów z serii EXPERT LINE (pomp ciepła Termet Heat Gold, modułów hydraulicznych T BOX oraz T BLOCK, buforów ciepła i zbiorników c.w.u.)
EXTRA POWER – nowość w ofercie Termet
Podczas targów zapowiedziano termin wdrożenie tego urządzenia na początek czerwca. Jest to szczytowe źródło ciepła, które może być zasilane zarówno gazem z sieci, jak również z butli. EXTRA POWER można z powodzeniem stosować bez budowy długiego komina, jedynie z wyrzutem spalin przez ścianę. Został on zaprojektowany do systemu hybrydowego z pompą ciepła i T-BOXEM.
Kompleksowa oferta i polskie produkty
– Cieszy nas pozytywny odbiór prezentowanej oferty oraz feedback z branży. Usłyszeliśmy wiele pozytywnych komentarzy na temat nowej oferty, która w realny sposób ułatwia pracę instalatorom. Tworzenie kompleksowych rozwiązań jest odpowiedzią na potrzeby rynku i znacznym ułatwieniem zarówno dla instalatorów, jak i dla konsumentów – wyjaśnia Żaneta Lisowska, Group Category Manager – Heating w Termet S. A.
Odwiedzający zwracali uwagę także na to, gdzie powstają prezentowane rozwiązania, wskazując na zalety polskich produktów.
– Kolejnym pozytywem jest fakt, iż wielu z nich wskazało, że ceni sobie współpracę z naszą firmą, ponieważ starają się wspierać polskich producentów. Dostrzegają także plusy korzystania z naszych rozwiązań z uwagi na ich dobrą jakość, rozwiniętą sieć serwisową oraz dostępność części zamiennych – dodaje Krzysztof Lisiecki – zastępca dyrektora handlowego Termet S. A.
Rozwijaj swoje kompetencje z Termet
Instalatorzy odwiedzający stoisko firmy byli również zainteresowani ofertą szkoleń. Chętni do poszerzeniem swoich kompetencji, mogą skorzystać z udostępnionego przez Termet linku do przesyłania zgłoszeń: